یادگیری و توسعه

تایپوگرام‌های گذشته مفهوم کپی ساختگی را ارائه نکردند، زیرا مردم فکر می‌کردند که محتوا یک صفحه نمایش بی‌اهمیت است، فقط در آنجا توسط طراحانی استفاده می‌شود که حوصله خواندن ندارند. لورم ایپسوم مورد نیاز است زیرا کلمات بسیار مهم هستند. فقط یک صفحه را با نسخه پیش نویس در مورد تجارت مشتری پر کنید و آنها در واقع آن را می خوانند و در مورد آن نظر می دهند.

رویه هایی که ممکن است برای آن تکه پیتزا شام تلویزیونی انتخاب کنید، زمانی که فراموش کردید غذا بخرید، رنگی که ممکن است روی صورت خود بزنید تا رئیس جدید را تحت تاثیر قرار دهید، کار شماست. اما نان روزانه شما چطور؟ کامپوزیت‌ها، طرح‌بندی‌ها، وایرفریم‌ها را طراحی کنید – آیا مشتریان شما می‌پذیرند که به آسانی کارها را انجام دهید؟ مقامات در کسب و کار ما به هیچ وجه نمی گویند که لورم ایپسوم آن بزرگی است که برای همیشه نباید آن را نادیده گرفت. نه چندان سریع، می توانم بگویم، برخی از عوامل بازخرید کننده به نفع یونانی کردن متن وجود دارد.

post-lumen-image-36-opt

سپس این سوال مطرح می شود: محتوا کجاست؟ هنوز آنجا نیست؟ این خیلی بد نیست، یک نسخه ساختگی برای نجات وجود دارد. اما بدتر از آن، اگر ماهی در قوطی جا نگیرد، چه می‌شود، پا برای چکمه بزرگ است؟ یا به کوچک؟ برای جملات کوتاه، برای بسیاری از عناوین، تصاویر خیلی بزرگ برای طرح پیشنهادی، یا خیلی کوچک، یا مناسب هستند، اما به دلایلی که افراد حاضر در جلسه در حال حاضر نمی توانند کاملاً بگویند، به نظر ناخوشایند به نظر می رسد، اما به نوعی ناراضی هستند. .

مهمترین نوع آزادی این است که آن چیزی باشید که واقعا هستید. شما واقعیت خود را با یک نقش عوض می کنید. شما به معنای خود با یک عمل معامله می کنید. شما توانایی خود را برای احساس کردن رها می کنید و در ازای آن ماسک می زنید. تا زمانی که یک انقلاب شخصی در سطح فردی رخ ندهد، هیچ انقلابی در مقیاس بزرگ وجود ندارد. ابتدا باید در داخل اتفاق بیفتد.

Jim Morrison

وقتی فراموش کردید برای خرید غذا بخرید، رنگی که ممکن است به صورت خود بزنید تا رئیس جدید را تحت تاثیر قرار دهید، کار شماست. اما در مورد نان روزانه شما چه می شود؟ طراحی کامپوننت ها، چیدمان ها، وایرفریم ها- آیا مشتریان شما می پذیرند که شما به آسانی کارها را انجام دهید؟ مقامات در کسب و کار ما به هیچ وجه نمی گویند که Lorem Ipsum آن بزرگی است که برای همیشه نباید آن را نادیده گرفت. نه چندان سریع، می‌توانم بگویم، برخی از عوامل بازخریدکننده به نفع یونانی کردن متن وجود دارد، زیرا استفاده از آن صرفاً نشانه مشکل بدتری است که باید در نظر گرفته شود. معمولاً ما چیز واقعی را ترجیح می دهیم، شراب بدون مواد نگهدارنده مبتنی بر گوگرد، کره واقعی، نه مارگارین، و بنابراین ما می خواهیم چیدمان های خود را داشته باشیم.

post-lumen-image-6-opt

اکثر ویرایشگرهای متنی مانند MS Word یا Lotus Notes در صورت نیاز، متن لورم تصادفی را تولید می‌کنند، چه به‌عنوان ماژول از پیش نصب‌شده یا افزونه‌ای که باید اضافه شود. انتخاب کلمه یا مطابقت با اصل، که برای افزودن تنوع در نظر گرفته شده است. نرم‌افزار ارائه مانند Keynote یا صفحه‌بندی صفحات. نرم افزار مدیریت محتوا مانند جوملا، دروپال، مامبو، PHP-Nuke، وردپرس یا نوع متحرک.

شما با یک متن شروع می‌کنید، اطلاعات را مجسمه‌سازی می‌کنید، آنچه را که لازم نیست حذف می‌کنید، به اصل مطلب می‌رسید، همه چیز را روشن می‌کنید، به ارزش می‌افزایید، شما فردی با محتوا هستید، کلمات را دوست دارید. طراحی یک فکر بعدی نیست، دور از آن است، اما در یک ثانیه شایسته به دست می آید. به هر حال، شما همچنان از Lorem Ipsum استفاده می‌کنید و به درستی این کار را انجام می‌دهید، زیرا همیشه جایی در جعبه ابزار وب کارگران خواهد داشت، زیرا همه چیز اتفاق می‌افتد، نه همیشه آنطور که دوست دارید، نه همیشه به ترتیب ترجیحی. حتی اگر کمتر به طراحی و بیشتر به استراتژی محتوا علاقه دارید.

بدون تایپوگرافی، بدون رنگ، بدون چیدمان، بدون سبک، همه چیزهایی که سیگنال های مهمی را که فراتر از متن صرف است، سلسله مراتب اطلاعات، وزن، تاکید، استرس های مایل، اولویت ها، همه آن نشانه های ظریف که دارای بصری و احساسی هستند را منتقل می کند. برای خواننده جذاب باشد. طرفداران سفت و سخت استراتژی محتوا ممکن است از استفاده از کپی ساختگی اجتناب کنند، اما پس از آن طراحان ممکن است بخواهند از آنها بخواهند که برگه های سبکی را با عرشه های کپی که ارائه می کنند ارائه دهند که با جهت طراحی آنها هماهنگ است.

پست قبلی

با ما در یک تور ویدیویی شرکت کنید

پست بعدی

هوش مصنوعی چیست؟ هر آنچه باید درباره فناوری مرموز و جذاب امروز بدانیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتاق خلق نوآوری های جدید برای شما هستیم

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید